Czy strona internetowa Twojego salonu urody jest efektywna?

znak zapytania

Jest takie powiedzenie, że nie szata zdobi człowieka. W biznesie i marketingu ono nie działa.Bardzo ważne jest pierwsze wrażenie jakie zrobimy na kliencie przy pierwszym kontakcie. Prawie za każdym razem tym pierwszym kontaktem jest wizyta na stronie internetowej firmy. Buszujący w sieci klient spędza średnio kilka do kilkunastu sekund na stronach internetowych. Oczywiście nie dotyczy to portali informacyjnych i społecznościowych. Jeśli posiadasz stronę internetową, upewnij się, że jest skuteczna i zatrzyma potencjalnego klienta na dłużej. Oto kilka podstawowych punktów, które musi spełniać funkcjonalna strona internetowa.

Strona główna powinna odzwierciedlać to czym zajmuje się Twoja firma. Grafika powinna natychmiast i bezbłędnie przekazywać informację jaki jest charakter Twojego salonu urody.  Czy stawia na nowoczesność…

… czy jest raczej wierny tradycjom:

orient.jpg

Oto elementy, które zdecydowanie powinny się znaleźć na dobrej stronie www. Sprawdź, czy Twoja strona je zawiera:

1. Informacje kontaktowe

Upewnij się, że wpisany jest tam numer telefonu i dokładny adres. Wbrew pozorom, wiele firm zapomina o tej najważniejszej sprawie i chowa dane kontaktowe w dalszych zakładkach, zamiast dać je na stronę główną. Umówmy się, że dla Twojego klienta ważne jest to, jak daleko będzie musiał jechać, aby dostać się do Ciebie.

2. Godziny otwarcia salonu

Z perspektywy klienta to bardzo ważna informacja. Dzięki niej, będzie mógł od razu zacząć planować wizytę.

3. Rezerwacja wizyty

Wytłumacz od razu klientowi jak może zarezerwować wizytę. Jeśli posiadasz możliwość rezerwacji on-line upewnij się, że przycisk jest odpowiednio widoczny. Dzięki temu zwiększysz skuteczność swojej strony www. Pamiętaj, że większość użytkowników internetu szuka interesujących ich informacji po godzinach pracy (pomiędzy 20:00 a 24:00). Jeśli na Twojej stronie jest możliwość rezerwacji on-line to już jesteś na wygranej pozycji.

4. Usługi jakie oferuje salon

Zamieść listę usług i opisz je, jeśli tego wymagają. Jeśli to możliwe, zamieść też kilka zdjęć. Opisz jaki można uzyskać efekt po zabiegu, ile trwa, dla kogo jest wskazany.

5. Twoja misja

W krótkim zdaniu opisz filozofię swojej firmy. Zadaj sobie pytanie po co to robisz, dla kogo, w imię jakiej idei. Przykładowo: “Budzimy piękno”, “Miejsce, gdzie zapomnisz, że czas istnieje”. To jedno zdanie sprawi, że klient zapamięta Twoją stronę i wyróżni ją od innych podobnych witryn.

6. Kim jesteś?

Możesz zamieścić listę swoich pracowników jako specjalistów z danej dziedziny. Zdjęcie wraz z krótkim opisem osoby będzie robić bardzo dobre wrażenie. W tym dziale możesz też opisać historię firmy, jej początki i zmiany jakie się dokonywały przez lata.

7. Galeria zdjęć

Zdjęcia sprzedają i są bardzo chętnie oglądane przez internautów. Zleć wykonanie zdjęć wnętrza salonu profesjonaliście. Oczywiście nie jest to tania opcja, ale nie ma nic gorszego niż zdjęcia wykonane zwykłym aparatem cyfrowym. Mogą one tylko zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy. Pamiętaj, że musisz pokazać najwyższy poziom estetyczny.

8. Prosty dostęp do aktualizacji

Jeśli zlecasz wykonanie strony www zewnętrznej firmie lub osobie, musisz zażądać przystępnego dostępu do edycji strony. Chodzi o to, abyś umiał wykonać proste uaktualnienia informacji na stronie samodzielnie (zmiana godzin otwarcia, numeru telefonu itp).

Upewnij się, że strona internetowa Twojego salonu lub gabinetu urody spełnia wyżej wymienione punkty. Jeśli posiadasz dobrą stronę www zwiększasz szanse sprzedaży swoich usług, budujesz wizerunek firmy i sprawiasz, że Twój biznes jest wiarygodny.

Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości z przyjemnością odpowiem na wszystkie w komentarzach pod postem. Zapraszam do dyskusji.

2 thoughts on “Czy strona internetowa Twojego salonu urody jest efektywna?

Odpowiedz na „mieszkania w lublinieAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>